FIKRA DÜNYASI

Kadın, Doktora sorar:
- Doktor bey kocam uykusunda sürekli konuşuyor.
İyileşmesi için ona ne verebilirim?

Doktor:
- Kocan uyanıkken ona konuşması için fırsat ver. 😂😂

**SPİKER
 
-Hayrola nereden? -be be ben mi? Rad rad radyodan geliyorum... -Ne vardı radyoda? -Spi spi spi spiker sı sı sı sınavı vardı da... - Eeee, ne oldu? -Bı bı bı bırak yahu? Kı kı kıravat tak tak takmadık diye almadılar.

**GERİZEKALI
 
Okula yeni gelen Öğretmen Öğrencilere çağrıda bulunur.

Kendini gerizekalı hisseden varsa ayağa kalksın.
Sınıftan çıt çıkmaz. Nihayet bir öğrenci ayağa kalkar.
Öğretmen: Sen kendini gerizekalı mı hissediyorsun evladım diye sorar.

Ayağa kalkan öğrenci: Hayır ama sizin tek başınıza ayakta kalmanıza gönlüm razım olmadı😃😃

**TATİL İSTEYEN KADIN
 
Kadın, işten dönen kocasına der ki:
-Sorma hayatım.Bugün doktora gittim.
Beni muayene ettikten sonra ne dedi
biliyor musun? Bir ay deniz kıyısında
tatil yapmam gerekiyormuş. Nereye gidelim dersin?

-Başka bir doktora gidelim hayatım!😋😋

**ÜRÜN MÜDÜRÜ
 
Bir gün şirketin genel müdürü şirketi içinde dolaşmaya çıkmıştır. Tam ürün müdürünün ofisinin önünden geçerken onu sekreteriyle sarmaş dolaş bulur. Hışımla ofise dalar: "Biz sana bu kadar parayı bunun için mi veriyoruz?"
Ürün müdürü istifini bozmaz: "Hayır, ben bunu bedavaya yapıyorum!".